Velünk nem érheti meglepetés NAV ellenőrzés során!
Adóhatóság előtti képviselet
Mindig aktuális, friss törvények és rendeletek szerinti könyvelés
Pontos,megbizható szolgáltatás
A hétköznapi ember a könyvelést kétféleképpen közelíti meg: sokak számára csak nyűgöt jelent, pénzkidobást, amit kötelezően ír elő a törvény…..
Ezzel szemben az üzleti életben aktívan szereplő és a piaci körülményekhez igazodni akaró vállalkozások vezetői komoly elvárásokat támasztanak a könyveléssel szemben és ez így van rendben.
Újra igaz a régi mondás:
A jó könyvelő aranyat ér!
Székhely szolgáltatás:
Használja székhelyként és irányítsa könnyedén cégét, akkor is, ha sokat van úton! Székhelyszolgáltatás, telefon- és levélkezelés egy helyen.
Jogi szolgáltatások:
Ügyfeleink részére teljes körű jogi szolgáltatásokat nyújtunk, megbízható partnerünkön keresztül.
Cím: 1091 Budapest, Üllői út 121. GPS: 47.479244, 19.088005 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: +36 1 797 1674, +36 1 797 1598 Fax: +36 1 799 8242 | |
Email: taxpass@tax-pass.eu | |
Web: http://tax-pass.eu/ |
Dr. Jánosiné Török Tünde: Mérlegképes könyvelő, társadalombiztosítási és bérügyi szakelőadó. Teljes körű számviteli szolgáltatás ellátása egyéni vállalkozók, Bt-k, Kft-k részére. A könyvelő iroda szolgáltatásai: mérlegképes, főkönyvi könyvelés; könyvvitel; adótanácsadás; munkaügyi feladatok ellátása; bérszámfejtés; bérelszámolás; TB ügyintézés; adóbevallás, ÁFA bevallás, év végi adóelszámolás elkészítése; szabályzat, kimutatás, mérleg, adóbevallás, pénzügyi terv elkészítése; ügyfélképviselet adóhatóság előtt.
Cím: 3000 Hatvan, Rákóczi út 112. GPS: 47.662598,19.648873 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 37-345-177 Mobil: 06-30-935-6525 Fax: 37-345-177 | |
Email: ttm0601@t-online.hu | |
Társaságunk 2001-ben alakult teljes körű számviteli feladatok ellátására. Minőségi munkánkat munkatársaink kontírozó könyvelői, mérlegképes könyvelői, tb. ügyintézői, munkaügyi szakképzettsége és többéves szakmai tapasztalata valamint folyamatos továbbképzése garantálja. Szolgáltatásainkat a mindenkor hatályos aktuális törvényi előírásoknak megfelelően végezzük, anyagi felelősség vállalása mellett. Az adminisztratív jellegű feladatok mellett tanácsadói szerepet is betöltünk. Munkánkat kényelmes iroda, korszerű számítástechnikai és informatikai háttér, rugalmas és minden igényt kielégítő szoftverek és gyors, felkészült karbantartó apparátus segítik. Jó hangulatú, kellemes környezetben, előzetes bejelentkezés alapján fogadjuk Ügyfeleinket, akikkel minden esetben egy kijelölt munkatárs foglalkozik. Nyitva tartás: Hétfő – Péntek: 08.00 – 16.00
Cím: 1012 Budapest, Kusciuszkó Tádé u 10. 1/14. | |
Vezetékes: 06 1 212 7797 Mobil: 06 20 344 4035 | |
Email: info@tippado.hu | |
Web: http://www.tippado.hu |
A TQM 2000 Minőségirányító és Tanácsadó Központot két magánszemély alapította. Minőségirányítási és ehhez kapcsolódó rendszerek kifejlesztése, a minőségügyi alapelvek gyakorlatba való átültetése, minőségügyi, vezetés, gazdálkodás, oktatás, tanácsadás céljából. Hasznosítva a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem által támogatott rendszerfejlesztési és minőségügyi tevékenységével kapcsolatos szellemi erőforrásokat és gazdálkodási tapasztalatokat.
Cím: 8360 Keszthely, Goldmark Károly utca 52. GPS: 46.779785,17.236108 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 0683-777-052 Mobil: 06-30-590-7570 Fax: 0683-777-052 | |
Email: tqm2000@keszthelynet.hu | |
Web: http://www.tqm2000.hu |
Társaságunk, a TRI-MEZON Kft 2009. óta foglalkozik társasházak közös képviseletével, üzemeltetésével.
A mi feladatunk az, hogy a lakóközösséggel együttműködve biztosítsuk a Társasház mindennapi életének gördülékeny és problémamentes működését.
Ennek érdekében a legfontosabb feladataink:
■ Kezeljük a társasház üzemelési számláját – költségkímélő elektronikus átutalásos rendszerben; OTP terminál, Spektranet, Raiffeisen Express…stb.
■ Javaslatot adunk a tarsashaz felújítási, megtakarítási alapjainak kezelésére
■ A társasház teljes pénzforgalmának, naprakész könyvelése
■ A Tulajdonosok befizetéseinek egyenlege– havi frissítéssel - honlapunkon jelszóval védetten megtekinthető.
■ Az új építésű társasházak közös területeinek garanciális és szavatossági ügyeinek intézése.
■ Szervezeti és Működési Szabályzat elkészítése és közgyűlés elé terjesztése-Ügyvédi ellenjegyzés megszervezése
■ Pénzügyi beszámolók elkészítése. A közös költség befizetésének folyamatos ellenőrzése Közös költség kintlévőségek behajtására jogi folyamatok (FMH) megindítása.
■ Tulajdonosokkal, Számvizsgáló Bizottsággal való folyamatos kapcsolattartás alapelvünk.
■ Elkészítjük a Társasház költségvetési tervét az éves bejárásokon felmerült hibák elhárításának fontossági sorrendjét figyelemebevéve.
■ Elvégeztetjük a Társasházakra előírt időszakos kötelező felülvizsgálatokat- az azokon feltárt hiányosságokat, hibákat kijavíttatjuk az épület biztonságos üzemeltetése érdekében.
■ A Társasház szerződéseit évente felülvizsgáljuk. Célunk, hogy a ■ Társasház a lehető legkedvezőbb áron jusson magas színvonalú szolgáltatásokhoz.
■ Közgyűlések megszervezése és lebonyolítása. Ezzel kapcsolatban jegyzőkönyvek, határozatok nyilvántartása és a ■Határozatok könyvének vezetése.
■ Karbantartási szerződések megkötése
■ Karbantartási munkák megrendelése árajánlatkérés, versenyeztetés
■ Szakipari munkák megrendelése. Az elvégzett szakipari munkák ellenőrzése, vállalkozási díjak kifizetése teljesítésigazolás után.
■ Azonnali hibaelhárítást igénylő beavatkozásra megrendelések megadása
■ Közös területek biztosítási káreseményeinek bejelentése, kárszakértővel egyeztetése, biztosítási kárrendezés lebonyolítása
■ Közüzemekkel való kapcsolattartás
■Önkormányzattal való kapcsolattartás, Önkormányzati pályázati lehetőségek felkutatása
■ Társasház kulcsainak kezelése
■ Társasház épületterveinek kezelése.
Az elmúlt 5 évben nagy tapasztalatra tettünk szert a jelentős kintlévőségekkel küzdő Társasházak talpra állításában.
Cím: 1096 Budapest, Thaly Kálmán u.56. GPS: 47.482278,19.077906 Térkép (Google Map) | |
Mobil: 06-20-992-9543 | |
Email: trimezon@gmail.com | |
Web: http://tri-mezon-hu.webnode.hu |
Kereskedelmi szoftver fejlesztés, egyedi szoftverfejlesztés, termelésirányítási programrendszer fejlesztése, ügyviteli szoftver fejlesztés, kis- és középvállalkozások ügyviteli programrendszerének értékesítése, könyvelési programrendszer, kis- és középvállalkozások ügyviteli programrendszerének fejlesztése, kereskedelmi szoftver értékesítés, szoftver eladás, termelésirányítási programrendszer értékesítése.
Cím: 2092 Budakeszi, József Attila u. 159 GPS: 47.522171,18.918539 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 06-23-451-362 Mobil: 06-30-340-1930 | |
Email: info@trigonsw.hu | |
Az Új-Szigno Négyek Kft. 2009-ben alakult, de munkatársaimmal és partnereinkkel már 2004 óta dolgozom együtt. Könyveléssel több, mint 40 éve foglalkozom. Az ügyfeleink körében szerepel egyéni vállalkozó, Bt., Kft., Nonprofit szervezet egyaránt.
Ügyfeleink részére teljes körű számviteli szolgáltatást nyújtunk, akik között egyaránt szerepel egyéni vállalkozó, Bt., Kft., nonprofit szervezet.
A könyvelőiroda szolgáltatásai: könyvelés; egyszeres és kettős könyvvitel vezetése; könyvvizsgálat; vagyonmérleg elkészítése; adótanácsadás; munkaügyi feladatok ellátása; bérszámfejtés; TB ügyintézés; SZJA bevallás elkészítése; szabályzat, kimutatás, mérleg, adóbevallás, beszámoló készítése; ügyfélképviselet hatóságok előtt; kérésre könyvelési anyagokért házhoz megyünk; egyéni megállapodás alapján a cég telephelyén is vállalunk könyvelést.
Cím: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 125 GPS: 47.517693,19.115928 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 1- 788 36 06 Mobil: 06-30-554-1316 Fax: 1- 788 36 06 | |
Email: ujszigno4@gmail.com | |
Web: http://www.uszn.hu/ |
Munkatársaink több éves (néhol évtizedes) gyakorlattal, valamint felsőfokú számviteli, vagy társadalombiztosítási végzettséggel rendelkeznek.
A könyvelőiroda szolgáltatásai: könyvelés; egyszeres és kettős könyvvitel vezetése; könyvvizsgálat; adótanácsadás; munkaügyi feladatok ellátása; TB ügyintézés; bérszámfejtés; belsőellenőrzés; SZJA bevallás elkészítése; szabályzat, kimutatás, mérleg, adóbevallás, beszámoló készítése; ügyfélképviselet hatóságok előtt.
Cím: 4032 Debrecen, Nyulas utca 7. GPS: 47.527721,21.617378 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: +36 52 555 525 Mobil: +36 70 244 8287 | |
Email: varibonkft@gmail.com | |
Web: https://www.varibon.hu |
A Kft-t 1994-ben magánszemélyek alapították. Fő profilja az egyedi megrendelésekre készülő belső berendezések, lépcsők, rácsok, kerítések gyártása. VAS mert fémszerkezetek, kerítések, kapuk, lépcsők gyártásával, helyszíni szerelésével foglalkozunk. ADÓ mert egyéni vállalkozások, cégek, egyesületek könyvelését, TB ügyintézését, hatósági képviselettel vállaljuk.
Cím: 2360 Gyál, Vasút u.33 GPS: 47.373899,19.221865 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 29/340-468 Mobil: 06-30-3857-069, 06-30-9407-290 Fax: 29/340-468 | |
Email: vasadogg@mail.datanet.hu | |
A Vasi Bilanz Kft. megalakulása óta eltelt több, mint két évtized során Szombathely városban könyvviteli szolgáltatások, bérszámfejtés, adótanácsadás terén az egyik legismertebb, és szakmailag megalapozott tudás birtokában fejlődő vállalkozássá nőtte ki magát.
Alapvető célkitűzése, hogy szakmai tudásukat és a hazai vállalkozások működésében szerzett ismereteiket felhasználva, magas színvonalú számviteli és munkaügyi szolgáltatásokat nyújtson, melyekkel hatékonyan tudja megalapozni ügyfeleinek üzleti döntéseit.
Partnereik körében egyéni vállalkozók, betéti társaságok, korlátolt felelősségű társaságok egyaránt megtalálhatók. Így elsősorban a KKV szektor szereplői számára kínál hatékony szakmai tanácsadást, megoldásokat.
A Vasi Bilanz Kft. - legújabb szolgáltatásaként - pénzügyi tanácsadást kínál ügyfeleinek. Ennek keretében az OVB Magyarország kiváló szakmai tanácsadója várja meglévő és leendő partnereit.
Cím: 9700 Szombathely, Károly Róbert utca 13 fszt. 1 GPS: 47.220345, 16.619741 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: +36-94-509-580 Mobil: +36-30-993-6920 | |
Email: pal.csaba@vasibilanz.hu | |
Web: http://www.vasibilanz.hu |